onsdag 23 juli 2014

VI FLÄKTAR OSS

Nu har SMHI gått ut med varningar för värmebölja, så för tillfället gäller det nog att vara riktigt försiktig om man ger sig ut ... med både huvud, hud, och att man dricker MYCKET vatten.
Själv håller jag nästan på att smälta bort. Trots att både balkongen och alla fönster är öppna ... och gardinerna fördragna ... finns det ingen svalka någonstans. Så jag kan absolut förstå att Alexander har svårt att komma till ro. Det värsta verkar ha lagt sig på honom nu, han är nog på bättringsvägen. Men den här hettan ... ja den hade ju kunnat få vem som helst att tappa fattningen och bli på sämre humör. :) :) 

Men nu har han i alla fall slocknat en stund, medan jag och Beatrice sitter i vars ett rum med fläktarna på för fullt. hahaha
Idag tänkte jag nästan göra tvärt om. Det blir jobbsök framåt kvällen ... när solen somnat för dagen. Så är det någon som väntar på mail från mig eller något liknande, så kommer det ikväll istället. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar