tisdag 29 juli 2014

SOMMARMYS

Vi hade jättemycket planerat tills kvällen. Men som vi alla vet ... timmarna bara RUSAR. 
Efter att jag varit hos Pia var tanken att vi skulle iväg på trav och käka något ute. Men när jag äntligen kommit från Pia och ungdomarna här hemma var redo var klockan så mycket att vi inte hann hälften av vad vi tänkt oss. :( 
Typiskt mig, tror jag skall sluta planera och bara ta dagarna som de kommer.
Det blev i alla fall lite "semestermat" ute, men vi hann dock inte med travet ... till allas besvikelse. Klockan hann helt enkelt bli för mycket. Men nu har jag lovat både ungdomarna och mig själv att vi skall iväg en helkväll på trav vid nästa löning. Det får bli hela kittet, med middag, hästar och en trevlig helkväll. hehe

I morgon blir det en TIDIG början. Klockan ringer 04.15 ... puh, undrar om jag kommer att höra klockan. Det hör inte precis till vanligheterna att stiga upp så tidigt, åtminstone inte när jag måste göra det. Men jag börjar arbeta redan 06, så det vill till att jag kommer upp i tid om jag skall hinna med mitt morgonkaffe.
Så nu säger jag godnatt till alla. Hoppas ni haft en underbar dag ... som alltid.
Sov gott och dröm sött. :)

... sociala klubben hihi ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar