tisdag 29 juli 2014

MORGONREPRIS

Då kör vi en repris med morgonkaffe och vatten i massor. Typiskt att man blivit inringd och skall iväg och arbeta när halva natten gått åt till att svettats sönder. Har vaknat en gång i halvtimmen av hettan ... så inte har det blivit mycket sömn här inte.

Idag skall jag till ett nytt ställe. Oh vad jag hoppas att jag fixar detta nu ... trots tröttheten. Men jag är inte speciellt orolig för det. Nej, jag är mer orolig för att inte hitta vägen dit. Alla vet ju om mitt lokalsinne, och nu skall jag till annan ort ... igen. hehe

Men nu skall jag först morna mig och piffa till mig lite. Sen blir det till att ta fram kartan på nytt och se om jag kan lokalisera vart jag skall någonstans.
Ni andra får en en underbart härlig dag ... och var rädda om er där ute i solen. 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar