söndag 27 juli 2014

DET BLEV SENT

Detta blir ett riktigt sent godnatt.
Var inte i Malmö förrän framåt 20:30-tiden och sen skulle jag blåsa vidare till Dennis med medicin. Den stackaren har ju också åkt på höstblåsor som sonen precis haft. Men visst blev det en snabb kopp kaffe där innan jag och mamma ilade vidare hem till mig ... där Beatrice dukat upp världens festmåltid.
Dock blev jag något sugen på äppelpaj och vaniljsås när vi gästade Dennis och Dessi. Åh, det var precis det de skulle äta ikväll. Mums vad gott det hade varit. hahaha
Nåja, jag får väl flirta till mig en bit vid ett annat tillfälle. :) :) :) 

Nu blir det lite kaffe innan sängen kallar. Jag är vråltrött, tror jag varit i solen för länge idag. Och i morgon väntar en ny och spännande dag. Då kommer jag att besöka PJ-foto för lite info och annat som kan vara till nytta inför hösten. :) 

Så nu säger jag godnatt till er få som möjligtvis är vakna fortfarande. Och till alla er andra hoppas jag ni haft en god natts sömn och vaknat pigga och utvilade.
Sov gott alla söta.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar