lördag 26 juli 2014

DEN PERFEKTA DAGEN

Åh, så nöjd jag är med den här dagen. Inte nog med att jag och Beatrice hade en suveränt mysig stund på Restaurang "Kina". Men när jag kom hem fick jag presenter av Teddy och Pernilla, som varit i Ullared över dagen. Vill lugnt påstå att jag började gråta när jag fick tavlan med inskription på. Även om det bara är en "text" så blev jag helt rörd över den. Och dessutom ... alltså, alla presenter får så klart en given plats i mitt gamla hjärta hahaha. Och som toppen av berget hade Pernilla bakat världens godaste kladdkaka som vi har smaskat på här hemma ikväll. 
Ja, den här dagen kunde inte bli bättre. :)

Så det är en nöjd och glad "jag" som lägger mig i sängen ikväll för några timmars sömn. Jag önskar och hoppas att ni också haft en fantastisk dag och tagit vara på dagen på bästa sätt. :)

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla söta där ute och sov så gott.

... och här har ni kvällen ... 




... ett litet smakprov kunde hon tänka sig, min 20-åriga dotter. Men jag kan med handen på hjärtat och med glädje säga att hon inte gillade det. Det blev stora fnyset på näsan, hahaha ... 






... naturligtvis det bästa till sist. Fick en helt ljuvlig sjal till sjaltokiga mig ... 

... älskar min nya tavla. Och det är faktiskt sant, jag fick verkligen tårar i ögonen när Teddy räckte fram denna underbara lilla sak ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar