torsdag 31 juli 2014

NÖJD KUND GARANTI

Idag fick jag höra att det ibland kunde vara lite svårt
att läsa mina texter, beroende på om man har något
specifikt ögonfel eller kanske bara lite sämre syn. 
Visst kan man förstora texten, men gör man det så
blir konsekvensen att man kanske måste skrolla om
man läser från mobilen. 
Och det är ju inte bra om man skall behöva. 
Det hade inte jag heller velat. :) 

Jag vill så klart väldigt gärna att ALLA skall kunna
läsa mina texter, så jag känner att jag vill byta om
här lite.
Är det någon som har svårt för att läsa den här
texten eller kanske rentav har andra önskemål,
så tveka inte att säga något.
Jag vill ju att ALLA mina läsare skall vara
nöjda ... nåja, så många som möljligt
åtminstone. hehe

Visst är livet så mycket bättre med
nöjda kunder ... eller att vara en
nöjd kund själv. :) :) :) 


2 kommentarer:

  1. Myyyycket bättre för min del i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte att du skulle gilla det. :)
      Har även fått feedback från andra som sagt det är mycket bättre på det här sättet.

      Radera