torsdag 31 juli 2014

TVÅ TOKIGA TJEJER ...

... japp, det är precis vad jag har här hemma just ikväll 
när Teddy och Pernilla är här ... Pernilla och Beatrice 
kan göra de mest tokiga saker när de träffas ... och 
båda två är riktigt, riktigt tävlingsinriktade. :) :)
 
Som tidigare ikväll då, när jag höll på att lägga ett
blogginlägg.
Båda två sitter bredvid mig och ... nej förresten, båda
två LIGGER ner med sina mobiltelefoner för att hinna
klicka på "gilla"knappen på facebook först.

Vem hinner trycka först? hahaha
Ja, jag vet ... jag har trogna läsare även här hemma. hihi

Nu säger jag i alla fall godnatt för ikväll. Nu tänker jag
umgås med mina barn innan de försvinner från min
åsyn för den här dagen.
Hoppas ni haft en underbar dag mina vänner och ha
en fortsatt mysig kväll och natt.

Sov gott alla söta. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar