måndag 21 juli 2014

DET FICK BLI MIN BÄRBARA

Igår när jag och Beatrice kom hem upptäckte jag att jag inte kom in på internet, det verkade som en sladd hoppat ur. Men trött som jag var orkade jag inte titta på det då så klart. Så jag slocknade istället med tanken att jag säkert skulle få fason på det idag. Jag vet, jag har ju höga tankar om mig själv ibland faktiskt. hahaha
Men när jag vaknade i morse så kunde jag givetvis inte få till det. Fick upp en ruta om att en sladd inte var i., men när jag kollade vidare tyckte jag alla sladdar satt där de skulle.
Alltså sådant vill jag inte hålla på med tidigt på morgonen ... och utan kaffe i kroppen. Vilken tur att jag har min bärbara också ... som Teddy fixade till för ett tag sedan.
Jag är väl inte riktigt förtjust i att behöva sitta vid den när jag arbetar ... tycker den är ganska seg ... men nöden har ingen lag tyvärr. Vet inte när jag får besök av sönerna så det blir till att söka arbete på denna istället ... 

... om ett par timmar när jag mornat mig. För nu är det som sagt morgonkaffe och mys framför datorn som gäller. Som det ser ut just nu har jag inget inplanerat, varken Radix eller något arbete som väntar. Så idag blir det som vanligt, morgonmys och sen jobbsök. :) 

Jag hoppas ni får en fantastisk dag alla och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar