tisdag 22 juli 2014

NATTVANDRING

Jag vet hur det känns när man inte kan sova på natten, är ju ofta vaken långa perioder nattetid. Det är väl kanske ganska märkligt att man är så pigg som man faktiskt är ändå trots all den vakna tiden. Men jag tror att jag för tillfället sover mer än Dennis och Dessi, som är vakna dygnet runt med lillkillen.
Stackars liten hade ytterligare en vaken natt med sina föräldrar ... som var tvungna att promenera ut en sväng så han skulle komma till ro. Det verkar som det lindrar något i alla fall. :( 

Idag har jag Radix på eftermiddagen. Det innebär att jag inte kommer sitta så mycket med jobbsök här hemma. Så idag blir det lite undanplock nu på förmiddagen. På det sättet kan jag kanske hjälpa till och ta över lilleman ett tag ikväll ... om inte Beatrice hinner före vill säga. haha
Men först blir det så klart morgonkaffe i vanlig ordning.

Jag hoppas ni också får en bra dag. Ta vara på dagen och var rädda om er där ute.

GODMORGON

... det är inte lätt, trots mediciner och salvor ... 

2 kommentarer:

  1. Stackars liten, de där med tänderna kan vara ganska jobbigt för de små. Men någonting jag gjorde på Dennis när han var liten och skulle få tänder, det var att ta kyla ner tandköttet med en isbit. Det lindrar och de blir ju som lite bedövat eftersom att det är kallt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har också hört det där med isbitar. I Alexanders fall just den här gången är att han åkt på en massa blåsor på underläppen, pga att han saglat så mycket. Det är det som gör att han har så himla ont just nu.

      Radera