måndag 28 juli 2014

LYCKAT

Jag vill börja med att tacka ALLA mina läsare. Jag är så otroligt glad att jag har den läsekretsen som jag faktiskt har och att ni finner min blogg värd att besöka.
Jag vet att jag har en del småtråkiga inlägg, då det kanske inte händer så värst mycket, där jag tjatar om arbete och liknande. Ja, det är ju min vardag så det blir lätt lite tjat om sådana småtråkiga saker. Men sen händer det plötsligt ... där jag får en snilleblixt ... eller till och med att snilleblixten kommer från er läsare. Och då blir det lite andra toner. 
När jag skriver tar jag ett ord från ett stort, stort sammanhang ... och det kan bli en riktigt lång berättelse. Vad som händer och har hänt där emellan är det bara jag och guds fader som vet ... det är kanske tur det. hehe
Så ingen vet egentligen vad som hänt ... och vad som faktiskt händer i skrivandets stund. :) :) Men i vilket fall som helst ... jag tycker det är riktigt kul att ha er alla här inne. :) 

Och med detta lilla kvällssnack så tänkte jag krama kudden. Jag hoppas ni har haft en strålande dag, för det har jag haft.
Godnatt alla vänner och alla andra. Sov så gott, så hörs vi i morgon igen. :) 

... så här skönt hade vi det idag ... 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar