måndag 21 juli 2014

SOVIT GOTT

MEN ... sooom jag slocknade på Dennis soffa.
Jag vet inte vad som gör det, men jag blir alltid lika trött när jag sitter i deras soffa, har alltid en tendens att somna.

Ikväll åkte lilla familjen till sjukhuset med lilleman på inrådan av sjukvårdsupplysningen, eftersom han inte fått i sig vätska alls idag.
Men nu är det något bättre och man kan ju hoppas på att han får sova lite bättre inatt efter gelsalvan de köpte idag. Han har åtminstone fått i sig en hel del vatten nu ikväll ... skönt.  :) :)

Och efter ytterligare en väldigt sen kväll hemifrån får jag äntligen komma hem till sängen. Som jag skall sova sen.
Nu säger jag godnatt till alla söta ... och speciellt till alla er nattrumlare som ännu inte kommit i säng.
Sov gott ... med många härliga drömmar.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar