torsdag 17 juli 2014

LONELY NIGHT

Det har varit riktigt tyst här hemma ikväll. Beatrice slocknade för ett bra tag sedan och sen dess har det bara varit jag, TV'n och mina egna funderingar och tankar. Ibland är det faktiskt skönt det också ... att bara vara i det tysta. 
Dock hann Beatrice göra en riktigt smarrig middag innan John Blund kom på besök ... som alltid när hon tar över köket. :) :) Som jag uppskattar att hon faktiskt tycker om att göra det också, inget jag någonsin säger åt henne. Alltså, måste ju säga att vi kompletterar varandra väldigt bra, hon älskar att laga mat ... jag älskar att äta den. hahaha

Nu blir det fortsatt mys framför TV'n innan även jag drar täcket över huvudet och försöker få några timmars sömn.
Jag hoppas även ni har haft en bra dag och kväll. Ha det fortsatt mysigt och sov så gott mina vänner, så hörs vi i morgon igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar