tisdag 22 juli 2014

DYR SPORT

Nej, det har inte blivit någon städning än. Istället kunde jag inte låta bli att ta lite mail och jobbsökningar trots att jag bestämt mig för att inte göra det. Inboxen svämmar över om jag inte plockar och kollar igenom mina mail varje dag, helst 2-3 gånger. Ibland är det riktigt jobbigt när det kommer så hemskt mycket mail ... och de flesta som kommer är jobbrelaterat. Så jag måste ju gå igenom det, de kan inte bara kastas. :( 

Jag passade även på att betala en del räkningar som kommit. Den största är Beatrice ridning ... givetvis. Det är tur att hon hjälper till själv med den kostnaden, för det är då inte billigt precis. Det är en dyr sport damen har fastnat för. :) 
Ett tag trodde jag faktiskt att hon tänkte lägga av. Terminen som precis varit har varit ganska full av avkastningar ... och även sjukhusbesök och distriktssköterskor har varit på tapeten. Så jag tänkte ärligt att hon inte skulle vilja vara med om det igen. Men jo då, Tjejen är tuff så det blir bara att betala för nästa termin också. hehe

Nu blir det lite fika med Beatrice innan jag sätter igång igen. Känner mig ganska taggad idag, så det blir nog lite datajobb till innan jag ger mig iväg till Radix.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar