fredag 18 juli 2014

EN BRA DAG

Tidig otta här hemma. Klockan ringde redan 6 så just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och är inte så pigg.
Idag skall jag arbeta som assistent, skall bli så kul. Jag trivs så bra tillsammans med J att det är en fröjd att vara där och hjälpa till. Dessutom ... det är inte helt fel med lite extra pengar heller. hehe
Jag kommer att ta tåget hem idag igen. Gillar faktiskt den tanken, att få sitta på tåget och njuta och ha det mysigt innan jag sen landar hemma. Nackdelen är väl i så fall att jag alltid blir lite orolig när jag gör något som inte är vanligt. Har bara tagit tåget en gång tidigare så har inte riktigt så bra koll ännu vilket tåg jag skall ta och vägen dit. Men det ordnar sig. Jag har ju sommarkortet, så blir det fel är det väl bara till att stiga av och börja om på nytt. hahaha

Nu fortsätter jag med morgonkaffet och lite mys framför datorn innan dagen tar sin början. Ha en fantastisk dag ni också ... och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar