fredag 25 juli 2014

DAGEN BÖRJADE TIDIGT FÖR VISSA

Jag har en helt otrolig dotter. 
När jag vaknade runt halv 9 så var hon i full färd med att lägga in rentvätt i skåpen. Hon hade mer eller mindre tvättat klart i tvättstugan, städat badrummet, plockat i köket. Ja, hon hade alltså hållit igång sedan halv 6 i morse. hahaha
Jag har inte hört ett pip. Det händer inte ofta men den här morgonen sov jag som en sten. Tror det måste vara Beatrice som stängt av larmet i morse så jag skulle få sova ut. :) :) :) 

Jag behövde den här sovstunden märker jag, känner mig sååå utvilad. De senaste dagarna har varit ganska intensiva och nätterna har väl inte varit så mycket lugnare ... i alla fall inte i mitt huvud. hehe
Så nu är jag riktigt pigg och kan ta tag i den här dagen med ny energi.

Men nu först blir det kaffe och lite ro vid datorn ... precis som vanligt.
Jag hoppas ni får en kanondag. Ta vara på dagen och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar