tisdag 22 juli 2014

HAR FÅTT EN NATTGÄST

Ikväll följde lilla Alexander med farmor och faster hem. Tycker så synd om den lilla sparveln som är helt sårig och svullen vid läpparna av allt sagel. Tänkte att hans föräldrar faktiskt skulle få sova EN natt åtminstone ... och jag och Beatrice kan ju sova när som helst efter det ... hoppas jag. hahaha
Alla vet vi ju att sömnen är en nödvändig del i dygnsrytmen. Och idag när jag var upp till Dennis och Dessi såg de helt förstörda ut ... de behövde helt enkelt sova. Så ja, jag och Beatrice fick med oss en rumskamrat över natten. :) :) 

För tillfället är allt lugnt, Alexander och Beatrice sitter och myser framför en film. Så jag passar så klart på att säga godnatt till alla er andra. Jag hoppas ni haft en bra dag och att natten inte blir så där olidligt varm utan att ni får en god natts sömn. :) 

Godnatt alla söta och sov så gott.




... lite gooo är det ändå i honom, trots allt, hehe ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar