måndag 28 juli 2014

HANDSVETT

Vad är problemet när man har riktigt obehaglig handsvett? Vaknade i morse och var så klibbig i händerna att jag inte kunde öppna de när jag väl hade knutit nävarna. Inte så konstigt tänkte jag eftersom värmen stod som ånga i rummet. Tvättade händerna och smorde in de ... bara för att 10 minuter senare vara precis lika klibbig igen. Blä alltså. Har tvättat händerna tre gånger redan men det hjälper inte.
Tror att jag kanske har druckit för lite vatten så kroppen börjar reagera, tycker att jag känner igen känslan som jag hade för några år sedan när kroppen började torka och klibba för att jag fick för lite vätska i mig (läkarnas ord). Så idag blir det litervis med vatten.

Idag tar jag en jobbsökarfri dag. Det är sommar och det finns inte så jättemycket jobb i omlopp. Dessutom arbetar jag en hel del den här veckan, så jag tycker jag förtjänar någon dag från det.
Men idag är det besök på PJ som gäller, så lite jobbrelaterat har jag ändå idag. hehe

Nu blir det först kaffe ... och ett STORT glas vatten. Sen får jag väl kasta in mig i duschen innan jag ger mig iväg hemifrån. :) 
Hoppas ni har det kanonbra, sol eller inte. Och snälla ... skydda er mot solen, dessa strålar är inte att leka med om man inte skyddar sig. Ha en riktigt bra dag och var rädda om er där ute. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar