söndag 27 juli 2014

SÖNDAGSTIMMAR

Godmorgon alla.
Söndag idag ... och jag skall arbeta i eftermiddag. Jag nämnde ju tidigare att jag fått fler timmar. Japp, har tider flera dagar varje vecka den närmsta tiden. Och det känns riktigt bra. Då vet jag att jag får en inkomst som är bättre än från försäkringskassan. Och i morgon skall jag upp till till PJ-foto på morgonen, skall ha lite kompletterande uppgifter. :) 
Dessutom gjorde jag vid ett CV och personligt brev igår och skickade över till Teddy. Han har en kompis med bra kontakter och ja, jag tar all hjälp jag kan få.
Nu på morgonen har jag faktiskt också suttit och filat lite på ett nytt personligt brev. Tänkte jag skulle ta ett tag i morgon efter mötet på PJ och skicka iväg lite spontanansökningar.

Jag har några timmar tills jag skall iväg och arbeta. Det blir morgonkaffe, lite mys framför datorn och en del småsaker här på bloggen som kommer att fixas. Tror inte jag hinner med så mycket mer innan jag skall iväg runt 13-tiden. Dessutom orkar man ändå inte vara ute nu på förmiddagen något speciellt. Den här värmen och varma luften som möter en när man kommer utanför porten är ganska tung faktiskt ... så jag föredrar nog att sitta hemma med fläkten på och gardinerna fördragna. haha

Nu blir det morgonkaffe. Ha en bra dag allihop och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar