onsdag 16 juli 2014

TEDDY FIXADE PROBLEMET

Det har varit en aktiv morgon ... trots att klockan inte är så mycket än. Jag hann inte mer än slå upp ögonen förrän det knackade på dörren, in kommer Teddy och skall titta på problemet jag hade med min ljudbok igår kväll. Japp, sonen hade läst mitt inlägg minsann. :) :) 
Det är så himla mycket tekniska detaljer ... och när det kommer till datorer är jag ju som bekant inte någon hejare på det precis. Men jag fick i alla fall veta att det inte var ljudboken det var fel på. Slutpoängen blev åtminstone att det nu fungerar, så ikväll när jag varvar ner blir det med min härliga bok. :) :) 
Teddy är bra att ha i närheten. hehe

Nu tänker jag fortsätta njuta av mitt morgonkaffe och lite egentid.
Jag hoppas ni får en strålande dag mina vänner ... och var rädda om er där ute i solen. :) 

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar