tisdag 15 juli 2014

ROLIGA TIMMAR

När jag sitter med bloggen glömmer jag tid och rum. Jag har till och med glömt bort att äta frukost ... det som är dagens viktigaste mål. hehe
Men så är det när man har roligt. Och jag tycker det är så himla roligt att sitta med detta, hade önskat jag kunnat hålla på med dessa saker på heltid. Men som sagt, måste ju arbeta och tjäna pengar också. :) :) :) 
Nu har jag i alla fall suttit ett bra tag, lagt in både lite förinställda inlägg och planerat annat som dyker upp på bloggen efter ett tag. Och så klart ... har det blivit en hel del research också inför kommande inlägg. Och ja, jag har haft himla roligt på vägen med detta. hihi

Tänkte sitta någon timme till. Men kaffe är ett måste, för när jag väl sticker iväg lär det inte bli kaffe på några timmar. Och JAAA, jag skall försöka dra fötterna efter mig till köket och få något i magen också. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar