lördag 31 maj 2014

INGEN NUDELÄLSKARE

Alltså, jag kommer INTE att kunna sova inatt. Dessi väckte mig vid 17-tiden och sa att middagen var klar ... har sovit bort hela eftermiddagen. Blä...
Och medan jag försökte morna mig stod Dennis och portionerade upp middagen till oss.
Idag blev det "wokad skinka med mango". 
Jag är ju ingen nudelmänniska precis. En del av nudelrätterna har ändå varit helt okej med sås till. Detta var dock både torrt och hade alldeles för mycket nudelsmak. Det fanns liksom ingen direkt smak att dölja det med. Så nej, det var inget som föll mig i smaken. Men jag tror helt klart att det är riktigt gott för nudelälskaren. :) 

Och nu när jag sovit bort hela eftermiddagen måste jag skynda mig att klä mig. Jag har ju en lägenhet att titta på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar