lördag 17 maj 2014

INTE LÄTT ATT MOBILBLOGGA

Det var inte helt lätt att mobilblogga på den här portalen. Jag antar att det är en vanesak. Men när jag testade mitt första inlägg från mobilen höll jag ärligt på att få ett krampanfall hahaha. Tror det tog 15-20 minuter att skriva inlägget. När jag sen skulle ha in en bild så gick det inte. Där satt jag och tryckte och tryckte, absolut ingenting hände.
Tänk, jag har testat och testat fram och tillbaka innan jag började blogga här ... just för att vara säker på att allt skulle fungera innan jag lät er börja läsa. Och allt fungerade ju hur bra som helst ... allt utom bilder till mobilen. För just den lilla detaljen hade jag så klart inte tänkt på att kolla. hihihi
Det kommer antagligen att bli likadant som när jag började blogga från början för lite mer än ett år sedan. Då satt jag också hela kvällar och försökte komma på hur saker och ting fungerade. Och ja, det gick ju till slut. Och det är jag övertygad om att det kommer att göra nu också, det lär väl bara ta ett litet tag. Så i början får ni ha överseende om det inte kommer inlägg alltid när jag är ute ... eller om det inte finns någon bild. Ni vet, jag måste börja krypa innan jag kan gå. hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar