torsdag 22 maj 2014

FRÅN NATT TILL DAG

Hej på er. 
Hoppas ni sovit gott. Här har det inte blivit så många timmar, jag kunde inte kasta mig i säng så meddetsamma när jag kom hem i natt. Jag kom inte i säng förrän närmare 01 ... klockan ringde 5. Och japp, studsade upp med en gång.
Annars gick det bra igår. Det var ju bara tre timmar, och det var samma igår som förra gången att jag bara gick bredvid och inte gjorde så mycket. 
Bara att ta in allt, alla små detaljer ... det känns väldigt mycket. Tror klienten är ganska medveten om det också så klart, att man inte kommer ihåg allt ... det kommer att ta tid. Det är väl kanske därför hon valt att gå vidare i processen genom att ge mig två dagars arbete nästa vecka. Då går jag INTE bredvid utan måste ta min beskärda del. Och det är väl troligtvis efter de två passen som hon bestämmer om hon vill ha mig där eller inte. Jag är ganska medveten om att hon testar fler personer. Och jag tar det inte negativt eller fel om hon väljer någon av de andra. Det måste så klart kännas rätt för henne ... så hon gör helt rätt som testar. :) 
Dock kändes det något olustigt när jag skulle hem på natten. På gatan, bara en liten bit från bilen var det full aktivitet, ungdomar som gastade, cyklister, bilar som var igång. Och jag som är rädd för allt som rör sig hahaha. Slå sen samman det med faktumet att jag är mörkrädd. Hmmm, kan ju säga att hjärtat nästan dunkade utanför kroppen. :) :) :)

Nu är allt som vanligt igen. Kaffet skall ner i halsen, några bloss på min e-cig ... ja, sen är jag på G. :) 

Hoppas ni fått några fler timmars sömn än mig, så att ni är pigga och kan ta er an dagen. Själv känner jag mig som en zombie och längtar redan tills kvällen då jag får lägga mig i min säng igen. hehe

Ha en superhärlig dag alla, och var rädda om er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar