onsdag 28 maj 2014

OCH GÅRDAGENS MIDDAG BLEV ......

...... "Köttbullar i persiljesås med varm svampsallad"
Japp, vi fortsätter med våra matkassar från City gross.
Jag är lite glatt överraskad att jag äter persiljesås ... trodde jag inte. Men detta var riktigt gott, om man bortser från svampen i salladen ... som lilla jag naturligtvis plockade bort. hihi
Annars är detta en rätt som faktiskt kan slinka ner både en och två gånger till. :) :)

Nu är det i alla fall morgon och jag sitter och njuter av att det är veckans sista arbetsdag. Det skall bli otroligt skönt att slippa ställa klockan tills i morgon. 
Jag sover ju som bekant väldigt dåligt så när mornarna väl kommer är jag oftast ganska trött ... och DÅ sover jag minsann. :)

Nu blir det morgonkaffe i all hast innan jag sticker iväg.
Hoppas ni får en härlig Onsdag, och var rädda om er där ute i vimlet. :)

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar