fredag 30 maj 2014

EN BRA DAG MED DELAR AV FAMILJEN

Jag och Beatrice har haft en härlig kvalitetsdag ... även om en hel del av dessa timmar tillbringats med Pia. Pia är ju också en del av familjen så det har känts både rätt och bra. :) Men tycker ändå det är skönt nu när det är kväll och jag får slå mig ner i min egen stol och bara njuta av kvällen.

Ikväll bjuder TV på filmen 2012. Minns när jag såg denna film så vart jag nästan lite orolig. Eftersom det snackats så himla mycket om året 2012 långt innan själva året i verkligheten, kändes det lite olustigt att se filmen ... trots att jag normalt älskar katastroffilmer. Men nu är den helt okej ... och faktiskt riktigt bra. :)

Nu tänker jag fortsätta njuta av kvällen med lite sen middag, film på TV och mitt eget, väldigt trevliga, sällskap. hehe

Får säga godnatt till er alla nu. Hoppas er dag har varit kanoners, det har min varit. Ha en fortsatt mysig kväll.
Sov gott med härligt glada drömmar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar