fredag 23 maj 2014

INTE BARA EN VÄSKA

Det blev något senare godnatt från mig än vad jag hade räknat med. Hade svårt att slita mig från lilla charmtrollet som råkat ut för hög feber. 
Usch det är inget kul när de små liven blir sjuka. Man blir så hjälplös, vill så gärna ta bort allt det jobbiga men det går ju inte. :(

Har haft en massa egna tankar och funderingar ikväll också. Men just nu känner jag mig jättetrött. Skall in och kika till Alexander och kolla om de behöver hjälp med något, och sen blir det raka vägen till sängen. Så alla de där konstiga inre demonerna får faktiskt vänta med att komma fram tills morgondagen. hehe

Nu säger jag godnatt till alla söta. Jag hoppas ni har haft en skön Fredagskväll och att den fortsätter på samma spår för er som fortsätter att fira helg.

Men hör ni, sov gott ... och dröm GLADA drömmar. :) :)

... i eftermiddags med Beatrice på shoppingrunda. Inte bara jag som kom hem med ny väska :) ... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar