onsdag 21 maj 2014

FRÅN BLOGG TILL BLOGG

Numera är bloggen min internationell. Jo men visst, jag har läsare runt om i världen hihihi. 
Dessutom har det ju tillkommit en del läsare förövrigt också som kanske är intresserade av en del av det som skrivits tidigare.
Och då var ju så klart tanken att en del av de inlägg jag haft på andra bloggen kanske skulle göra liiiite succé. ;) 
Tyvärr går det inte att kopiera hela bloggen med alla inlägg och bilder rakt av. Så jag får plocka det som är av intresse.
Ni kommer att märka när nya kategorier dyker upp. Jag har inte riktigt själv fått kläm på exakt hur jag skall gå tillväga. Men det kan hända att ni själv kommer upptäcka nya inlägg som ni redan tidigare har läst. I så fall beror det på det ... om jag som sagt inte kan komma på något smidigare så allt kommer in samtidigt.

För tillfället blir det ganska mycket arbete för mig, så bloggens innehåll och lite justeringar kommer tyvärr att hamna på sné. Det kan inte hjälpas, arbete med inkomst måste prioriteras. Men så fort jag får en chans, förhoppningsvis redan till helgen, kommer jag att sätta igång med att flytta över en del inlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar