söndag 18 maj 2014

MORGONSNACK

Snacka om att vara trött. Det måste ju bero på allt liv och rörelse runt omkring igår. :) Hur roligt det än är så är man inte precis van vid så mycket folk.
Men födelsedagsfirandet är inte slut än. Vi har nämligen en tradition i familjen, jag och födelsedagsbarnet åker alltid iväg och käkar på restaurang den speciella dagen. På Tisdag skall alltså jag och Beatrice iväg. Förra året valde hon Huses pizzeria i Trelleborg. Det lutar mot samma i år, en av Beatrice favoritställen. Men vi får se, kanske hon ändrar sig i sista stund.

Men än så länge är det ett par dagar kvar.
Idag är det Söndag, det innebär besök i stallet. Vädret är kanon, vilket är superhärligt när man skall vistas sittande i ridhuset en hel timme.
Jag funderar på om vi skulle ta en tur till kyrkogården efteråt, tror både Beatrice och Affe skulle uppskatta det nu när vi haft kalas för henne. Men som sagt, det här med orken kommer och går lika snabbt båda delarna. Så vi får se hur min ork är efter stallet.
Just nu är det inte så bra med den biten. Så jag skall hälla i mig kaffe nu och hoppas på att jag vaknar till liv snabbt.

Ha en superhärlig Söndag folket och var ute i det soliga och härliga vädret. Man måste ju passa på så länge solen vill skina på oss.
Ta hand om er där ute så hörs vi sen. :) 

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar