måndag 19 maj 2014

VIDARE I PROCESSEN

Nej, jag blev INTE mycket klokare av att åka till Pia haha. Jag kan ungefär lika lite nu om mobilbloggningen som jag kunde innan. MEN jag skall plocka bort bloggappen från mobilen och starta om. Får se om Pias förslag hjälper något. Hoppas det annars får jag ju problem när jag är ute och arbetar varje dag som hittills.

Och idag hände ju något strålande faktiskt. När jag var på väg in på mitt andra städjobb för dagen ringde telefonen från assistansföretaget där jag var på intervju i Fredags. Och kan ni tänka er, damen i fråga hade fastnat för bland annat min personlighet och jag var med i andra processen.
Nu kommer jag att arbeta två pass vid två olika tidpunkter för att klienten skall känna sig för ytterligare.
Och nu känner jag verkligen av min nervositet. Kände inget alls i Fredags, det var precis som att åka och hälsa på en vän. Nu bubblar det och jag mår nästan lite illa. Men naturligtvis kommer jag att fixa detta.
Jag börjar alltså redan klockan 8 i morgon bitti med första passet. Nästa pass blir dagen efter 21-00. Det är väl för att hon skall få en bra känning på mig vid olika tidpunkter.

Snacka om att vara taggad. :) :) 


2 kommentarer: