lördag 17 maj 2014

TUR ATT GOOGLE FINNS

Mitt första riktiga inlägg på nya bloggen. Vi får se hur det här artar sig. Än så länge känns det väl bra. Jag håller fortfarande på att utforma en del små detaljer, men i det stora hela är allt klart. Och jag hoppas ni också kommer att tycka att denna blogg är bättre, att ni kan se mer och att det är lättare för er att ta fram, läsa och söka nya inlägg. 
Är det något ni saknar på denna nya sida så var inte rädda för att hojta till. Kan jag så ändrar jag, lägger till, drar ifrån. Allt för att NI skall tycka det är så enkelt och roligt som möjligt. :)

Hittills denna härliga morgon har jag suttit vid google och försökt hitta den perfekta affären för presenten som är tänkt för Beatrice. Men nej, ännu har jag inte hittat något bra ställe. Eller rättare sagt, jag har inte hittat någon affär alls som säljer det jag är ute efter. Det ser mörkt ut. Så jag vet faktiskt inte om jag lyckas.
I värsta fall får jag väl ge henne den på Tisdag då det faktiskt är hennes födelsedag.

... och nej, bilden är inte suddig och felcentrerad. Kan ju inte visa exakt vad jag letar efter förrän EFTER hennes födelsedag. Även små bloggar har STORA ögon och öron. hahaha ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar