måndag 26 maj 2014

DÅLIG NATT

Godmorgon alla.
Efter en superdålig natt skall man då vara igång och städa flera timmar. Undrar hur det skall gå. Tror inte jag har varit så otaggad någon gång sen jag började för ett par månader sen. Och idag vill jag inget hellre än att lägga mig ner under täcket ... och bara bli liggande hela dagen. :(
Som sagt, jag mår inte speciellt bra idag. Och det kan inte ha med något annat att göra än att jag inte sovit något på hela natten, lite slummer någon halvtimme här och där bara. 
Men ja, ja, det får bli massor med vatten i ansiktet och minst två baljor kaffe så att jag åtminstone kan köra iväg hemifrån. Sen får vi se hur resten av dagen utformar sig.

Jag hoppas ni mår bättre och att det blir en fantastisk dag för er där ute. Ta hand om varandra och var rädda om er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar