fredag 23 maj 2014

EFTER MYCKET FUNDERANDE

Har sovit jättedåligt inatt. Har bara legat och funderat ... och funderat ... och funderat. Jag tror jag blir knäpp på allt tänkande. Men är ganska säker på att jag nu kommit fram till den bästa lösningen. Eftersom jag inte är riktigt säker på att det är det bästa ... än ... så avvaktar jag lite med att berätta mer här. Men jag kan väl säga så här att just igår var jag något off. Kände mig grymt besviken på den låga inkomst när jag kämpat så för att få arbete och timmar.
Idag känns det något bättre. Men jag tänker samtidigt att jag måste må bra ... inte bara att jag måste tjäna de där extra kronorna. Så ja, tror nog att jag väljer rätt beslut. :)

Nu måste jag hälla i mig kaffe så hjärnan piggnar till. Skall iväg om en timme så det vill till att jag är redo. Och idag verkar det bli minst lika varmt som igår. Så det blir till att klä sig somrigt idag.

Ha en fantastisk Fredag alla, och var rädda om er. :)

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar