söndag 25 maj 2014

EN BRA DAG

Vi har haft en riktig mysig shoppingdag, jag och Beatrice. Och jag som bara skulle iväg och handla en morsdagspresent handlade en hel del annat också. Ja, jag kände att jag också var i stort behov av både skor och kläder.
Jag är, och har alltid varit, en svart/vit en. Men nu tänkte jag för en gångs skull chansa och våga använda färger. Man får ju börja i liiiiten skala.
Efter shoppingturen blev det raka vägen hem till mamma för en kaffe innan vi snabbt begav oss hem igen för att käka middag. Japp, ibland är det bra att vara försenad. Vi kunde ju komma hem till dukat bord, inte illa. :) :) 











2 kommentarer:

  1. vad bra för du klär i gult

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, jag fick ju höra talas om det. Så nu blir det myyycket gult i sommar. :)

      Radera