söndag 18 maj 2014

DETTA ÄR JU INTE BRA

Det känns som en ny morgon att besegra. Råkade lägga mig på sängen ... och somnade givetvis som en stock.
Nu skall man inte bara försöka vakna till liv på nytt med lite kaffe, utan även försöka komma till ro och somna ikväll. Hur skall det gå tro?

Mina planer för eftermiddagen var att jag skulle sitta och arbeta lite med bloggen. Jag har fortfarande en del att lära mig, att fixa till och justera ... och självklart förbereda lite inför veckan eftersom jag nu är borta större delen av dagarna. Så nu blir det istället att sitta med dessa saker ikväll och hoppas på att jag inte blir för trött utan orkar ta tag i allt.

Jag förstår ärligt inte vad det är med mig just nu. Alltid när jag sitter vid datorn blir jag så förgrymmat trött att jag nästan sitter och somnar. Så har det aldrig varit tidigare, datorn är ju annars ett redskap som jag älskar att sitta framför. :) Börjar jag bli gammal? hihi

Nu blir det kaffe i mängder så jag vaknar till liv.
Ha det bra, hörs sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar