tisdag 20 maj 2014

NU ÄR DET DAGS

Då är det snart dags för mig och Beatrice att ge oss iväg för att fira hennes 20:e födelsedag. 
Ärligt talat fattar jag inte vart den här tiden har tagit vägen. Jag minns fortfarande den dagen då jag och Affe kom hem med den här lilla fisen. De släppte hem oss redan dagen efter förlossningen och efter det hade vi ständiga besök av distriktssköterskan som skulle kolla så allt var okej med vår lilla tjej. 
Och nu är hon som sagt 20 hela år.

Så var jag ju tvungen att vänta tills Beatrice var klar och jag som var så hungrig att jag nästan D.O.G hihihi. Så det fick bli ett par smörgåsar medan jag väntar.
Inget är som väntans tider.
Jag uppdaterar mer när jag vet vart vi hamnar. Men känner jag henne rätt ... och det borde jag ju ... så hamnar vi inte ens i Malmö.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar