söndag 18 maj 2014

DET SPÖREGNADE

Slank in på Ambrosia för en kaffe efter ridningen. Och där satt jag och lekte med telefonen medan Beatrice sprang in till affären och handlade. Men icke då, fick inte in någon bild alls och bloggandet gick inte heller just som jag hade tänkt det eller ville. Fick världens flashbacks. Minns hur jag rev och slet mitt hår när jag började blogga från början ... och det inte gick att mobilblogga när vi var iväg någonstans. Nu verkar det som att jag har samma problem. :( Inget kul alls. Men jag har varit med om det tidigare och vet att det löser sig till slut, tråkigt bara att det skall ta tid att hitta rätt.

Och på tal om något helt annat; vem stal solen? Vi hade solen med oss till stallet. Vi var ju tvungna att lämna den utanför och när vi kom tillbaka ut en timme senare, var den som bortblåst. Jag tyckte inte det var snällt alls. Det fick bli en kaffe på fiket och sen raka spåret hem. Inte vill jag till kyrkogården när det fullkomligt forsar vatten överallt. :(
Nope, det får bli lite inomhusaktiviteter istället denna väldigt regniga dag. :) 





 ... plötsligt dök dessa två filurer upp på ridningen. Hade ingen aning om att Beatrice bestämt med mormor och Kalle att de också skulle komma dit. Men det är alltid trevligt att få lite annat sällskap också med sig ... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar