tisdag 20 maj 2014

MIDDAGEN HISS ELLER DISS

Jag satt hela kvällen och höll på med mobilbloggen. Det var sååå irriterande att jag inte kunde hitta rätt eller se var problemet låg. Jag lade allt annat åt sidan.
För mig känns det så väldigt viktigt att mobilbloggen fungerar. Jag vill inte göra något halvdant, och skall jag nu blogga så vill jag kunna lägga inlägg även på dagen när jag inte är hemma.
Som tur är så är Teddy en fena på allt sådant här. Och det räckte med att han såg min dataprofil så visste han var problemet låg. Det tog honom 5 minuter att rätta till felet. :) Vad skulle jag gjort utan honom?

Men givetvis hann jag med liiiite vanliga kvällsbestyr som dagens middag som Dennis stått och slavat med. Det måste vara otacksamt att laga något som andra inte tycker om. Och jag är hemskt ledsen men detta påminde om dagen vi hade zucciniplättar. Nej, jag kunde inte få ner det. Lite korv åt jag ... och givetvis spaghetti ... men resten ... nej, jag kunde inte. :( 
Gårdagens middag blev pasta med broccolipesto & grillad korv.
Jag är alltså en erfarenhet rikare, kommer nog inte att tillaga broccolipesto någon gång. Så det är ju en himla tur att Beatrice var av samma åsikt.

Nu blir det morgonkaffe och lite datamys innan det är dax för jobb. Ha en fantastisk dag där ute, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar