lördag 31 maj 2014

INDONESISKT

En trött morgon. Har som vanligt sovit ganska dåligt. När jag gav upp och tänkte att "okej, då dygnar jag och är vaken hela natten och dagen" ... DÅ slocknar jag och sover som en sten ända tills halv 9. Jag får kanske ta och testa det nästa gång, säga till mig att själv att hålla mig vaken ... omvänd psykologi. hehe

Vi åt en riktigt sen middag igår. Men den här rätten var helt klart värd att vänta på.  Jag tror minsann att detta måste ha varit det godaste sen vi började med matkassarna.
"Satayspett med indonesisk gurksallad & krämig sås". Allt på tallriken var sååååå gott. Och det var tur att det bara finns vars en lagom portion, tror annars att jag ätit tills jag spruckit. :) 

Vad händer idag? Jag hoppas inte det händer alltför mycket utanför hemmet. Jag måste försöka komma ikapp mig lite med min "to-do-lista". Jag har både mail att gå igenom, viktiga mail som måste skrivas. Och ja, för att inte tala om någonting som tydligen kallas städning ... urk.
Idag skall jag också iväg och kolla in en tvåa här i området. Det är en dam som vill byta sin tvåa mot en trea. Har inte bestämt mig för någonting än, men jag vill inte stänga några dörrar och fönster. Så jag kollar på lägenheten så får vi se sen...

Nu blir det i alla fall först morgonkaffe och morgonmys med datorn. Jag hoppas ni får en skön Lördag, och var rädda om er där ute.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar