torsdag 29 maj 2014

KVÄLLEN I LITE BILDER

Nej, jag har inte slocknat än trots att klockan börjat dra sig mot sena kvällen. :) Det känns inte som om jag haft tiden till att bara kasta mig på sängen och slappa.
Ikväll har jag skrivit min månadsrapport för mina arbetade timmar. Rapporten skall in i morgon så jag kan få lön för de timmar jag varit iväg och arbetat. Knasigt av mig egentligen att inte fylla i rapporten under månaden för att slippa sitta så här sista dagen. Men ja, jag skyller hela tiden på att jag inte hinner "tar det i morgon" har börjat bli min livsfilosofi. hahaha

Just ja, hade ju besök här ikväll också. Teddy och Pernilla kom på en snabbvisit. Alltid trevligt när barnen får för sig att titta till en halvgamling. hehe
Så det blev samling i köket och Dessi passade på att visa upp lite gymnastiska övningar. Kul så här en Torsdagskväll. hihi
Japp, här hemma händer det nästan alltid något som man kan skratta åt. :) :) 

Nu är jag i alla fall snart klar med allt pappersarbete och kan njuta en stund till av lite kaffe och TV- tittande ... om inte John Blund hinner besöka mig först vill säga. :)

Jag säger i alla fall godnatt nu och önskar er en fortsatt skön kväll.
Sov gott alla och dröm sött.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar