onsdag 21 maj 2014

SNART UT I KVÄLLEN

Måste ju säga att det känns onekligen lite märkligt att sitta här framåt 20-tiden, dricka kaffe och veta att man snart skall iväg och jobba. Det känns nästan som om jag dricker mitt morgonkaffe. :) :) :) 
Men jag ser fram mot dessa tre timmar, är riktigt taggad. Det jag däremot är något orolig för är när jag slutar 00. Jag är rysligt mörkrädd och hatar verkligen att vara ute på natten. Hjärtat slår alltid dubbla slag och jag springer från bilen in i trappan. Och jag kopplar verkligen inte av förrän jag är inne i min egen trygga lägenhet ... och har låst dörren. hahaha

Eftersom detta nu är mitt allra första kvällspass och jag inte har någon aning om det blir läge för egentid ... det fanns det ju inte på morgonpasset jag hade, så får jag passa på att önska er godnatt redan nu. Jag hoppas ni får en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts sömn. :)

Godnatt alla söta och sov så gott. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar