måndag 27 juli 2015

DET FUNGERADE INTE

Jag fick lite problem med mina små tankar till e-cigaretterna.
Plötsligt bara lade de av. Trots att jag har flera stycken, använda,
fanns det ingen som fick mig att känna mig tillfreds när jag blossade.
Så nu blir det raka vägen till affären i morgon på min lunchrast och
handla lite nytt. Får väl hoppas på att jag klarar mig på det lilla tills
jag kan komma iväg till affären. :( :(

Nu får jag väl istället lägga mig ner och sova. Känner att jag blir lite
si och så i humöret när jag inte kan få kicken av e-ciggen. Tvi...

Jag hoppas i alla fall att ni mår bra denna kväll och att ni får
en bra natt. 
Godnatt alla. Vi hörs i morgon igen ... och då får jag hoppas att mina
e-cig fungerar någorlunda.

Sov gott ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar