tisdag 14 juli 2015

ÖVERRASKANDE MAIL

Jag gick in på min mail som hastigast när jag slutat jobba idag.
Jag blev riktigt snopen när jag upptäckte att jag fått mail från ett företag som var i behov av en administratör och hade hittat mitt CV på AF's hemsida. Hon tyckte jag verkade intressant, och om jag var intresserad av tjänsten hos de skulle jag höra av mig snarast.

Alltså, jag har varit arbetslös i princip tre år och för ett par månader sedan hade jag jublat och hoppat jämfota.
Nu känner jag mig bara förvirrad.
Jag är inte fastanställd där jag är nu. Och frågan är ... kommer jag att kunna fastanställd på det andra företaget?

Jag trivs himla bra nu. Och nej ... jag har absolut ingen aning om vad som komma skall här. Får jag fortsätta här så tror jag faktiskt att det är här jag vill vara.
E L L E R??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar