lördag 18 juli 2015

BEATRICE ÖVERGAV MIG

Har haft en underbart härlig förmiddag ... sittandes på köksstolen framför
datorn. hahaha.
Japp, så kan det gå. Men nu känner jag hur jag börjar få träsmak i
häcken, så nu blir det till att förflytta mig.
Eftersom vi aldrig fick något gemensamt mys igår kväll, lovade jag att
vi skulle kolla lite TV nu runt 12 och mysa tillsammans. Det är bara
ett krux ... Beatrice somnade så gott igen efter frukosten. hihi

Jag måste alltså BÖRJA med att väcka henne först.
Men när jag viskar "lilla huset på prärien" i hennes öra, är jag
ganska övertygad om att hon studsar upp ur sängen. Yes, det är det
vi skall kika på nu.
Ha de'

... Beatrice hann ner till affären och fixa lite frukost tidigare. 
Kanske därför hon blev så trött hehe ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar