söndag 19 juli 2015

GLÖMDE HELT BORT TIDEN

Satt och läste lite trådar på FB ... utan en tanke på att det börjar bli sent
och att man kanske skulle ta och krypa ner under täcket.
Plötsligt kollade jag på klockan ... och det är ju MIDNATT. :) 
Så ja, nu säger jag godnatt till er som möjligtvis fortfarande är vakna.
Och ni andra ... ni får ha en riktigt bra morgon när det väl ger sig. hihi

Ja alltså, det är ju typiskt mig att inte ens känna av när jag skall lägga
mig. Tröttheten har inte ens visat sig än.
Men nu måste jag dock försöka få lite sömn i alla fall. Det är mycket
som händer i morgon ... både affärsbesök, kalas, middag att vara med
på. I morgon lär det inte bli någon vilodag för mig inte ... fick jag ta
idag istället. :) :) :) 

Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag idag och att solen strålat på
er.
Ha nu en fantastiskt god natts sömn så hörs vi om några timmar
igen.

Sov gott alla söta ...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar