onsdag 29 juli 2015

DET BLEV FÖR KÄNSLIGT

Jag är trött ... och jag är lite hängig och ledsen.
Inte nog med att jag inte fick sova inatt. Sen skall jag behöva få dåligt
samvete för att jag råkar öppna munnen och säga något som då inte
passar alla andra.
Den kombinationen är inget bra ... och absolut inte en sådan dag som
idag. :(

Ända sedan barnsben har det alltid varit något jag varit tvungen att
tiga med ... föräldrahem, mannen, barnen, vännerna.
Nu när jag har ett EGET hem och ingen att ta hänsyn till, tycker
man ju att jag skulle få lov att säga något utan att det tas illa upp
eller på fel sätt.
Och att jag blir ledsen ... ja, det är just det, ett skämt som tas på
fel sätt. Men det är helt okej att alla andra skämtar, då skall jag bara
skratta, hålla med eller vara tyst. TVI ......

Nåja, nu är jag extra känslig idag. Det är en historia för sig själv, att
berättas vid ett annat tillfälle. :(
Och här slutar jag ... innan jag säger mer än vad jag borde ... just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar