onsdag 29 juli 2015

NATTLIGT SAMTAL

Jag är så vråltrött att jag inte ser handen framför mig. Varför? Jo, telefonen
började tjuta här hemma mitt i natten. :( 
Det påminde lite om förr i tiden när jag ofta fick telefonsamtal om
nätterna. Jag tog mer än gärna emot dessa samtal, jag visste vem det
var ... och jag ville det skulle ringa.
I natt blev jag endast irriterad för att telefonen satte igång att ringa.
Jag bara låg där och stirrade på telefonen och önskade att det skulle
SLUTA ringa. Jag svarade inte och blev sur som ättika. Jag som har
svårt med sömnen i vanlig ordning kom ju så klart inte till ro och kunde
somna om.
Så jag kan bara tänka hur den här dagen kommer att se ut ... trött som
få, med ögon tunga som bly. Usch ......

Jag hoppas ni haft en bättre natt och vaknat pigga och utvilade.
Ni får ha en bra dag och var rädda om er där ute.
Nu får jag hälla i mig lite kaffe och fixa till mig innan jag skall iväg
till jobbet.
Hörs sen alla ... om jag kan hålla mig vaken så länge ...

GODMORGON på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar