söndag 19 juli 2015

HURRA HURRA

Idag är det inte vilken dag som helst ... nope, min äldste son fyller år.
För 27 år sedan låg jag på BB och hade världens smärtor, trodde ärligt
att min sista stund var kommen. hahaha
Men oj, oj vad det var värt all smärta för äran att få bli hans mamma.
Vart alla dessa år tagit vägen har jag ingen susning om. Men en sak vet 
jag ... idag firar vi hans 27:e år.
Jag och Beatrice skall iväg och fixa present och dylikt så fort hon öppnar 
gluggarna och affärerna öppnar portarna. Sen blir det hem till Dennis och
hans lilla familj och mysa.
Japp, det kommer att bli en helt fantastisk Söndag. :)

Nu blir det först lite morgonkaffe så kroppens alla delar vaknar till liv. :) 
Och ni andra får också ha en bra morgon och en härlig dag med nära
och kära.
Var rädda om er där ute, ta vara på solen ... och framförallt varandra. :)

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar