tisdag 21 juli 2015

MATEN KOM TILL DÖRREN

Det blev pizza igår kväll. Beatrice behövde ha mat i sig. Även om
jag och Pernilla så klart inte sa nej till pizza, så kände jag att
Beatrice verkligen behövde ha i sig mat eftersom hon inte mår
bra alls av att gå utan för länge. Så det fick helt enkelt bli
skräpmat, nu när spisen inte ville samarbeta med oss. :)

Efter maten HADE jag tänkt kolla in Wallander på fyran. Jag
hade TÄNKT ... men jag somnade istället. 
Tror jag slocknade redan runt 21. Nu har jag fått min nattsömn 
för en månad framöver. Jag sov stenhårt hela natten och vaknade 
halv 5 hur pigg som helst. :) :) 

Nu kör vi en favorit i repris ... det blir morgonkaffe och egentid.
Jag hoppas ni andra också får en bra start och en suverän dag.
Ha det riktigt härligt idag och var rädda om er där ute. :)

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar