torsdag 23 juli 2015

MEDARBETARSAMTAL

Vi hade medarbetarsamtal igår. Och det gläder mig att chefen tycker
jag gör ett bra jobb.
Det känns fortfarande så himla bra, både med kollegor, arbetet och
chefen. Och ja, jag kan lugnt påstå att jag känner mig så väl till mods.
Jag börjar tänka i gamla banor, där jag gärna sitter och planerar
vad som blir bäst med arbetsuppgifterna, fördelning och annat som
bör tänkas till. Och sen längtar jag tillbaks till databordet och 
kollegorna för att få dela med mig av idéerna som plötsligt ploppar
upp i skallen på mig. :) :) :) 

Jag har alltid arbetat extra bra under press. Och det är precis vad det
är här.
Det mesta går ut på prestation och snabbhet. Och det är något jag
kan. Så jag känner mig nöjd med min insats hittills ... och ju mer
jag kämpar, desto snabbare och bättre blir jag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar