lördag 11 juli 2015

LITE MER FRÅN DAGEN

Om man nu inte kan springa maraton för att foten värker som bara den,
ja då får man helt enkelt hitta på aktiviteter där man inte behöver
fokusera på fötterna. Så jag slog sak i saken ikväll och återupptog en
del av rensningarna bland hyllor och vrår. :) 
Något tråkigt men det skall ju göras. Och som sagt, jag har haft riktigt
ont under eftermiddagen/kvällen. Så jag kunde lika gärna göra
lite nytta där jag annars inte hinner. :) 

Nu skall jag mysa ner mig i sängen och bara ta det lugnt resten av
kvällen.
Jag hoppas ni andra också haft en bra Lördag med nära och kära.
Själv har jag haft det helt fantastiskt, som vanligt när jag är nära
mina kära. :)
Ha en fortsatt skön kväll, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......

... och här kommer lite mer från dagen ... 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar